• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

58,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatie
Marketingcommunicatie
Beetje gebruikt
58,04
ISBN
9789043036368
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
544

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Opbouw In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het communicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, tot de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct-marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties kunnen omgaan met aspecten als online branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Ook is er aandacht voor de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen op het gebied van online communicatie. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen. Didactiek Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 6e editie van Marketingcommunicatie zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals. Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool. MyLab In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - Interactieve eText - Toetsvragen - Begrippentrainer - Figuren & tabellen - Verdiepende theorie - Cases - Animaties - Video’s - Links
Lees verder

Recensies

0 recensies
25% korting
nog 1 op voorraad
9,75
25% korting
nog 1 op voorraad
8,90
C. Alberdingk Thijm
Nieuwe Informatierecht
25% korting
nog 1 op voorraad
10,35
25% korting
nog 1 op voorraad
11,30
nog 1 op voorraad
18,40
J.M.K. Burger
Wetteksten heo
nog 1 op voorraad
8,70
25% korting
nog 1 op voorraad
9,75
25% korting
nog 1 op voorraad
8,90
C. Alberdingk Thijm
Nieuwe Informatierecht
25% korting
nog 1 op voorraad
10,35
25% korting
nog 1 op voorraad
11,30
nog 1 op voorraad
18,40
J.M.K. Burger
Wetteksten heo
nog 1 op voorraad
8,70

Anderen bekeken ook

Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie, 4/E
sorry, niet op voorraad
Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad