Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie, 4/E

geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043019378
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
588

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie. Nieuw in deze vierde editie Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit. In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties. Doelgroep Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
33,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
33,95

Anderen bekeken ook

Marius Hogendoorn
Communicatieonderzoek
4=3 actie
6,04
40% korting
4=3 actie
8,90
4=3 actie
11,90
Erno Hannink
Kies je doelgroep
4=3 actie
13,75
Piet van der Voort
Core Business
70% korting
4=3 actie
6,00
4=3 actie
16,35
Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing, 5e editie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad