• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie, 4/E

geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043019378
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
588

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie. Nieuw in deze vierde editie Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit. In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties. Doelgroep Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
4=3 actie
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,85
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
4=3 actie
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,85

Anderen bekeken ook

Piet van der Voort
Core Business
4=3 actie
6,00
Marius Hogendoorn
Communicatieonderzoek
4=3 actie
9,95
4=3 actie
17,00
4=3 actie
9,90
Erno Hannink
Kies je doelgroep
4=3 actie
9,30
4=3 actie
49,30
Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing, 5e editie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
sorry, niet op voorraad