• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043029315
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
456

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals. Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van Den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
5,00

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
15,10
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
Henk Kleijn, Burcu Öztürk
Verandermanagement
nog 1 op voorraad
39,55
Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans
Lean Management Systeem
nog 1 op voorraad
27,95
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
Tweedehands Als nieuw
48,80
nog 1 op voorraad
35,90
nog 1 op voorraad
15,10
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
Henk Kleijn, Burcu Öztürk
Verandermanagement
nog 1 op voorraad
39,55
Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans
Lean Management Systeem
nog 1 op voorraad
27,95
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
Tweedehands Als nieuw
48,80
nog 1 op voorraad
35,90

Anderen bekeken ook

Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
5,00
Jan van Hoe, Steven vanderhaegen
Financieel management
8,75
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie
5,00
Jan van Hoe, Steven vanderhaegen
Financieel management
13,15
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens
Marketingcommunicatie, 4/E
sorry, niet op voorraad
Mike W. Peng, Klaus Meyer
International Business
sorry, niet op voorraad
Petra Hoogerwerf
Vonk!
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad