• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie in de sport

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043011136
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
292

Waar gaat het over?

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke wijzigingen doorgemaakt. Van een rustige weekendactiviteit evolueerde sport tot een complexe industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis van enige allure bedenken die niet wordt gesponsord? Met de snelle vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Tegelijk bestaat de uitdaging erin om de sportsponsoring te omringen met public relations, reclame en actiecommunicatie. Deze tweede editie van Marketingcommunicatie in de sport omvat zowel de marketingcommunicatie ván sport als de marketingcommunicatie dóór sport. Veel verhalen laten twee zijdes zien van dezelfde medaille. De verantwoordelijken uit zowel de bedrijfswereld als uit de sportwereld kunnen dan ook veel opsteken van elkaars aanpak, problemen en uitdagingen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
10% korting
9,70
Walter Kanning
De overheid
10% korting
nog 1 op voorraad
11,85
Philip Kotler
Marketing
25% korting
7,70
Laurence Turcksin
Management
nog 1 op voorraad
26,60
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
16,85
10% korting
9,70
Walter Kanning
De overheid
10% korting
nog 1 op voorraad
11,85
Philip Kotler
Marketing
25% korting
7,70
Laurence Turcksin
Management
nog 1 op voorraad
26,60
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
16,85

Anderen bekeken ook

sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad