• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing

de essentie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

17,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing
Marketing
Echt gebruikt
17,85
ISBN
9789043033954
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
332

Waar gaat het over?

Marketing, de essentie, 13e editie Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier. Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen. Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen. MyLab Nederlandstalig In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals: * Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties * Een begrippentrainer * Toetsvragen * Cases en opdrachten * Alle figuren en tabellen in PowerPoint Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen. Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Ton Borchert en Paul van der Hoek. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

An de Graeve, Jan Roodhooft
Praktisch vennootschapsrecht
nog 1 op voorraad
10,15
Tweedehands Nieuw
41,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Nieuw
46,04
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Als nieuw
42,85
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Echt gebruikt
36,10
A. Marijs, Wim Hulleman
Meso economie en bedrijfsomgeving
Tweedehands Als nieuw
41,25
An de Graeve, Jan Roodhooft
Praktisch vennootschapsrecht
nog 1 op voorraad
10,15
Tweedehands Nieuw
41,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Nieuw
46,04
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Als nieuw
42,85
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
Tweedehands Echt gebruikt
36,10
A. Marijs, Wim Hulleman
Meso economie en bedrijfsomgeving
Tweedehands Als nieuw
41,25

Anderen bekeken ook

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge
Gedrag in organisaties met
6,04
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
19,70
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
Peter Thuis, Rienk Stuive
Bedrijfskunde integraal
16,15
18,35
Rienk Stuive
Procesmanagement
51,80
Lida Nijgh, Nicolien van Tol
Leren reflecteren
28,00
11,85
4,30
Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
15,50
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
5,30
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, Essentie 9/E
3,90
10,50
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, essentie 10/e XTRA
sorry, niet op voorraad
P. Streefkerk, W. Ploos van Amstel
Inkoop
sorry, niet op voorraad