• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

waardecreatie binnen de sport
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

24,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Beetje gebruikt
24,70
ISBN
9789054724070
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
376

Waar gaat het over?

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring.Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

20% korting
5,80

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Elise van Dijk-Bettenhaussen
Handboek City-en Regiomarketing
10% korting
nog 1 op voorraad
9,90
Ton van Vught
Marketingorientatie
10% korting
9,15
10% korting
nog 1 op voorraad
7,20
Elise van Dijk-Bettenhaussen
Handboek City-en Regiomarketing
10% korting
nog 1 op voorraad
9,90
Ton van Vught
Marketingorientatie
10% korting
9,15
10% korting
nog 1 op voorraad
7,20

Anderen bekeken ook

Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
12,00
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
47,00
30% korting
6,75
13,75
20% korting
5,80
sorry, niet op voorraad
Robert Kok
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Merel Walraven
Sportsponsoring
sorry, niet op voorraad
Hugo Gruijters
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
sorry, niet op voorraad