Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportsponsoring activeren!

het basisboek sportsponsoring
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789054722533
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
224

Waar gaat het over?

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die niet gesponsord wordt? Met de hoge vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Niet alleen sportsponsoring, maar ook en vooral de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden.Sportsponsoring activeren! Het basisboek sportsponsoring verkent het terrein van sportsponsoring selecteren en activeren. Een gedreven sponsormanager dient immers niet alleen onderlegd te zijn in het selecteren van sportsponsoring, maar evenzeer in de activatie ervan. Hoe omring je sportsponsoring creatief met public relations, reclame, sales promotions en direct marketing? Hoe kan je de effectiviteit van de sponsoronderneming benaderen? De theorie wordt voortdurend getoetst aan de dagelijkse sport- en merkenpraktijk, en wel in de vorm van uiteenlopende en unieke sportcases. Blogs van de leidinggevende, innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity SPORTNEXT werden bewerkt en ingepast in de verhaallijn.Dr. Wim Lagae is als hoofddocent (Sport)marketingcommunicatie verbonden aande KU Leuven. Met dit basisboek richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van sportsponsoring en -marketing in Nederland en Vlaanderen. Deze papieren uitgave wordt ondersteund door de website www.sportmarketingcommunicatie.com, waarop publicaties, opiniebijdragen, lezingen en interviews van Wim Lagae rond de boeiende en woelige wereld van sportsponsoring terug te vinden zijn.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
29,55
Tweedehands Beetje gebruikt
29,55
40% korting
nog 1 op voorraad
17,90 10,74
nog 1 op voorraad
51,00
70% korting
nog 1 op voorraad
11,85 3,55
nog 1 op voorraad
23,04
Tweedehands Als nieuw
29,55
Tweedehands Beetje gebruikt
29,55
40% korting
nog 1 op voorraad
17,90 10,74
nog 1 op voorraad
51,00
70% korting
nog 1 op voorraad
11,85 3,55
nog 1 op voorraad
23,04

Anderen bekeken ook

J. van Esch
FDL 3b
40% korting
9.999,00 17,10
Annelies Beek
Planologie
85,50
70% korting
9.999,00 3,39
Merel Walraven
Sportsponsoring
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Geef me een seintje
Geef me een seintje