Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmarketing

met xtra
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043026055
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
343

Waar gaat het over?

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt. Sportmarketing is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief dat als basis dient voor een strategisch marketingplan. In drie delen komen achtereenvolgens de sportmarkt, de strategische analyse en het tactische plan aan bod.

In deze derde editie zijn alle voorbeelden en het ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd. Daarnaast is deel II, Strategische analyse, uitgebreid met nieuwe inzichten. Ook is er aandacht voor recente mediaontwikkelingen die de sportmarketeer tal van nieuwe mogelijkheden bieden.

Sportmarketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, meerkeuzevragen en cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks.

Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sport & Marketing/Management. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring. Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sport & Media. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en nieuwe media. Hij is oudbestuurslid van betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Hugo Gruijters
Sportmarketing
28,85
70% korting
9.999,00 3,39

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
75,04
nog 1 op voorraad
17,95
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45 2,23
nog 1 op voorraad
9,80
Tweedehands Als nieuw
8,85
Tweedehands Beetje gebruikt
8,85
nog 1 op voorraad
75,04
nog 1 op voorraad
17,95
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45 2,23
nog 1 op voorraad
9,80
Tweedehands Als nieuw
8,85
Tweedehands Beetje gebruikt
8,85

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
10,80
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
6,50
70% korting
9.999,00 3,39
Geef me een seintje
Robert Kok
Sportmarketing
Geef me een seintje
Geef me een seintje