Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmarketing

Waardecreatie binnen de sport
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

14,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportmarketing
Sportmarketing
Echt gebruikt
14,60
1164500139
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054724070
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
376

Waar gaat het over?

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring.Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
17,75
40% korting
4=3 actie
18,80
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,00

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40

Anderen bekeken ook

Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
17,40
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
17,75
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek ?
4=3 actie
5,20
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
43,45
4=3 actie
6,50
4=3 actie
23,35
40% korting
4=3 actie
18,80
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Robert Kok
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad
Merel Walraven
Sportsponsoring
sorry, niet op voorraad
Hugo Gruijters
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad