• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportsponsoring

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

8,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportsponsoring
Sportsponsoring
Als nieuw
8,60
ISBN
9789043025096
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
215

Waar gaat het over?

Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. In vier delen behandelt dit boek: * de sponsor, het sponsorobject, het sponsorproces en het sponsorplan; * merkwaarde en relatiemarketingdoelstellingen; * activering en effectmeting van sportsponsoring; * juridische aspecten van sportsponsoring; * ambushmarketing en risico's van sportsponsoring. De theorie wordt door praktijkvoorbeelden ondersteund. Daarnaast geven de kaders een toepassing van de theorie op verschillende praktijksituaties. In deze tweede editie zijn alle voorbeelden en ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd om de meest recente ontwikkelingen op het gebied van sportsponsoring te kunnen verwerken in de theorie. Sportsponsoring, tweede editie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, meerkeuzevragen en verschillende cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks. Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sport & Marketing/Management in Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring. Merel Walraven is werkzaam als promovenda en docent bij de opleiding SPECO Sport & Marketing/Management in Tilburg. Haar proefschrift gaat over de effectiviteit van sportsponsoring. Als docent geeft zij onder andere les in (sport)marktonderzoek, sportsponsoring en strategische marketing.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

J. Colijn, René Kok
Sportsponsoring
5,45

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
11,20
Tweedehands Als nieuw
16,85
nog 1 op voorraad
12,90
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
12,05
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
11,20
Tweedehands Als nieuw
16,85
nog 1 op voorraad
12,90
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
12,05

Anderen bekeken ook

J. Colijn, René Kok
Sportsponsoring
5,45
R. Schondorf, J.F.B. Pleus
Onderneming en omgeving
3,90
Robert Kok, Hugo Gruijters
Sportmarketing
5,00
T. Bouwmeester, G. Doornekamp
Maken en onderzoeken
4,75
Robert Kok, Hugo Gruijters
Sportmarketing
6,55
14,00
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen
Het groot werkvormenboek 1
sorry, niet op voorraad