Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportsponsoring

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043025096
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
215

Waar gaat het over?

Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. In vier delen behandelt dit boek:*de sponsor, het sponsorobject, het sponsorproces en het sponsorplan;*merkwaarde en relatiemarketingdoelstellingen;*activering en effectmeting van sportsponsoring;*juridische aspecten van sportsponsoring;*ambushmarketing en risico's van sportsponsoring.De theorie wordt door praktijkvoorbeelden ondersteund. Daarnaast geven de kaders een toepassing van de theorie op verschillende praktijksituaties. In deze tweede editie zijn alle voorbeelden en ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd om de meest recente ontwikkelingen op het gebied van sportsponsoring te kunnen verwerken in de theorie. Sportsponsoring, tweede editie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs.Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, meerkeuzevragen en verschillende cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sport & Marketing/Management in Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring.Merel Walraven is werkzaam als promovenda en docent bij de opleiding SPECO Sport & Marketing/Management in Tilburg. Haar proefschrift gaat over de effectiviteit van sportsponsoring. Als docent geeft zij onder andere les in (sport)marktonderzoek, sportsponsoring en strategische marketing.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

70% korting
4=3 actie
7,85

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
43,85
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
43,85
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,95

Anderen bekeken ook

70% korting
4=3 actie
7,85
4=3 actie
4,75
T. Bouwmeester, G. Doornekamp
Maken en onderzoeken
70% korting
4=3 actie
4,75
40% korting
4=3 actie
9,20
Robert Kok
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad
Hugo Gruijters
Sportmarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad