• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Customers the day after tomorrow

Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
Maak tweedehands je eerste keus
30% korting
4=3 actie

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Customers the day after tomorrow
Customers the day after tomorrow
Beetje gebruikt
5,00
ISBN
9789082542240
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo / Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.

Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

'Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen.'

-- Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa

'Artificiële intelligentie verbetert ons leven enorm: denk maar aan hoe je een boodschap steeds makkelijker digitaal kunt vertalen of hoe eenvoudig je een foto in een computeralbum terugvindt. In zijn visionair betoog demonstreert Steven hoe AI ook klantenervaringen en -relaties naar ongekende hoogte kan stuwen. Hij plaatst daarbij, net als Google, de klant eerst. Lezers zullen versteld staan van wat technologie voor klanten en bedrijven kan betekenen!'

-- Thierry Geerts, Country Director Google België

'AI heeft een enorme impact op de dienstverlening van bedrijven. Met concrete, werkelijkheidsgetrouwe voorbeelden en doordachte richtlijnen tont dit boek bedrijfsleiders hier het handigt mee omgaan.'

-- Pieter Abbeel, Professor UC Berkely, Oprichter Gradescope, Research Scientist OpenAI

Trefwoorden: Digitalisering artificiële intelligentie informatie Internet of Things bots data AI automatisering Steven van Belleghem

Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Eveline van Zeeland
Basisboek neuromarketing
4=3 actie
nog 1 op voorraad
33,55
4=3 actie
5,60
4=3 actie
30,30
Barry de Waal
Copy & concept
4=3 actie
9,50
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Eveline van Zeeland
Basisboek neuromarketing
4=3 actie
nog 1 op voorraad
33,55
4=3 actie
5,60
4=3 actie
30,30
Barry de Waal
Copy & concept
4=3 actie
9,50

Anderen bekeken ook

Kenneth Blanchard
One Minute Manager
4=3 actie
5,00
Steven Van Belleghem
The offer you can't refuse
4=3 actie
12,40
4=3 actie
13,15
Steven Van Belleghem
De upgrade
4=3 actie
14,65
Steven Van Belleghem
Eternal
4=3 actie
7,00