• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het succes van internal branding

een sterk merk bouwen en onderhouden
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

16,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het succes van internal branding
Het succes van internal branding
Als nieuw
16,80
ISBN
9789043027670
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
230

Waar gaat het over?

Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Essentieel hierbij is het 'doorvertalen van de merkpositionering' naar de werkvloer zodat medewerkers die als vanzelf gaan beleven. Het succes van Internal Branding biedt theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en staat boordevol praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Een aantal klantcases is uitgewerkt, zoals Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool, en bevat interviews met de eindverantwoordelijken. Internal Branding is in alle sectoren van de maatschappij relevant. En het is geen onderwerp van alleen marketing, HR of communicatie, maar ook van algemeen management en de directie. De auteurs zijn allen werkzaam bij strategisch adviesbureau Business Openers dat Internal Branding op de kaart heeft gezet en vele merken helpt bij hun merkpositionering. Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn mede-auteur van Internal Branding in de praktijk, dat door het Tijdschrift van Marketing werd uitverkozen tot beste marketingboek van het jaar 2008, en van Businessplan op 1 A4 - word succesvoller met OGSM, dat een tijdlang nummer 1 stond op Managementboek.nl.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Businessplan op 1 A4
6,04
Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
32,75
Andy Mosmans
BrandingNL
22,25
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Marc Oosterhout
Power Brands 2.0
14,90