• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internal branding 2.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

25,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internal branding 2.0
Internal branding 2.0
Als nieuw
25,50
ISBN
9789491560927
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
312

Waar gaat het over?

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren. Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen. De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking. Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
12,30
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
19,15
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
28,10

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede
Werken met cultuurverschillen
Tweedehands Beetje gebruikt
12,30
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
29,90
Annet Scheringa
Storypower
Tweedehands Als nieuw
44,10
nog 1 op voorraad
9,00
Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede
Werken met cultuurverschillen
Tweedehands Beetje gebruikt
12,30
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
29,90
Annet Scheringa
Storypower
Tweedehands Als nieuw
44,10
nog 1 op voorraad
9,00

Anderen bekeken ook

Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Businessplan op 1 A4
6,04
Aad Vijverberg, Raymond Opdenakker
Vitale organisatiestrategie
4,20
Bea Aarnoutse, Marianne Jaarsma
Alignment 2.0
27,00
Wil Michels, Yara Michels
Focus op fans
7,00
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80
sorry, niet op voorraad