• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Focus op fans

het boek over brandactivation
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Focus op fans
Focus op fans
Als nieuw
7,00
ISBN
9789058714282
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Thema
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
175

Waar gaat het over?

Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo¿n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry¿s ¿givolution¿ laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje. In Focus op fans leer je hoe je zo¿n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema¿s aan elkaar: ¿brandactivation¿ en ¿fanstrategie¿. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensen filteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren. Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
8,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
8,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90

Anderen bekeken ook

Jos Burgers
Eén fan per dag
7,40
Wil Michels
Fanstrategie
22,00
31,80
P. Stamsnijder, Paul Stamsnijder
Het merk is dood, leve het merk
6,00
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
Miss marketing
sorry, niet op voorraad
Paul Verrept
Brandingen
sorry, niet op voorraad