• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het merk is dood, leve het merk

Rebranding: meesterwerk of mislukking
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het merk is dood, leve het merk
Het merk is dood, leve het merk
Beetje gebruikt
10,85
ISBN
9789052616322
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
152

Waar gaat het over?

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

10,30
Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Brand Breakout
17,80
R. van Kralingen
Superbrands
5,00
Paul Stamsnijder
Purpose
21,50
Marco de Boer, Sjoerd Jeltsema
Big brand moments
sorry, niet op voorraad
Ruud Boer
Brand Design
sorry, niet op voorraad