• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het merk is dood, leve het merk

Rebranding: meesterwerk of mislukking
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789052616322
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
152

Waar gaat het over?

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Als nieuw
10,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
Tweedehands Als nieuw
28,00
25% korting
17,40 13,05
25% korting
13,10 9,82
Tweedehands Als nieuw
10,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
Tweedehands Als nieuw
28,00
25% korting
17,40 13,05
25% korting
13,10 9,82