Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Big Brand Moments en andere marketingcommunicatiemanagementtools

Verhoog jou roi met minder budget
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

33,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Big Brand Moments en andere marketingcommunicatiemanagementtools
Big Brand Moments en andere marketingcommunicatiemanagementtools
Beetje gebruikt
33,95
1160400062
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560453
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Big Brand Moments
Jouw marketingcommunicatie onder controle

Zeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien.

De voordelen van Big Brand Moments?
*Je versterkt je propositie naar de markt.
*Je verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten.
*Je werkt planmatig naar een einddoel.
*Je verdeelt je marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden.
*Je stimuleert teambuilding in je projectteam.
*Je verbetert het werkproces.

Het Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld.

Aan de hand van praktijkcases en een eenvoudig stappenplan wordt het BBM-model uitgelegd en wordt en passant je basiskennis van marketingcommunicatie opgefrist.

Marco de Boer, ruim achttien jaar creatief directeur, ontwikkelde het BBM-model op basis van zijn ervaringen met grote en kleine opdrachtgevers. "Het hebben van kernwaarden is stap 1. Ze binnen de organisatie laten landen is stap 2. Ze vervolgens in de basis van je uitingen verwerken is de vaak vergeten stap 3. Het hebben van doelen en doelstellingen bepaalt de ROI, want als je niet weet waar je heen wilt, zul je er nooit komen."
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,40
4=3 actie
14,45
4=3 actie
13,65
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,90
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,75
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,40
4=3 actie
14,45
4=3 actie
13,65
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,90
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,75
70% korting
4=3 actie
5,45