• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Alignment 2.0

de optelsom van internal branding en employer branding in de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

24,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Alignment 2.0
Alignment 2.0
Echt gebruikt
24,20
ISBN
9789492196095
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Adfo Books
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

ALIGNMENT 2.0 Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie. Een aligned workforce ontstaat niet vanzelf. Het vergt continu werken aan alle factoren die ervoor zorgen dat iemand zich verbonden en betrokken voelt. Het aantrekken, betrekken en behouden van de juiste mensen valt of staat bij de samenwerking tussen Communicatie en HR. De gezamenlijke uitdaging? Alignment gedurende de hele employee journey. Een reis die al begint vóór de medewerker bij de organisatie solliciteert en niet eindigt als hij het pand verlaat. Alignment 2.0 gaat over hoe communicatieen hr-professionals effectief kunnen werken aan alignment. Gedurende de hele employee journey. Het boek geeft inzichten vanuit de praktijk en geeft concrete handvatten om gebruik te maken van de kracht van medewerkers en potentiële medewerkers. In een wereld die continu in beweging is. ' Je belangrijkste stakeholders zijn je interne stakeholders: het werd nooit zo helder geschetst als in Alignment 2.0. Ik neem mijn hoed af.' Paul Stamsnijder, Founding partner Reputatiegroep ' Extern winnen is intern beginnen, is een oud gezegde in de PR-wereld. In dit boek wordt dat overtuigend uitgewerkt. Interne communicatie krijgt zo een heel nieuwe lading. Iedereen wil graag dat medewerkers ambassadeurs worden, maar dat gebeurt niet vanzelf.' Betteke van Ruler, Emeritus hoogleraar communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00
Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00

Anderen bekeken ook

34,20
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
34,55
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Chris Kersbergen, Job Mensink
Merkcultuur
sorry, niet op voorraad