• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internal branding 2.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

12,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internal branding 2.0
Internal branding 2.0
Als nieuw
12,30
ISBN
9789491560309
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Kluwer
Jaar van uitgifte
2012

Waar gaat het over?

Internal branding 2.0 De 18 meest prangende en meest gestelde vragen Luc van Beers & Gaby Nedeski Waar eerst het merk allesbepalend was, komt nu de reputatie van een bedrijf steeds meer centraal te staan; die is minstens zo belangrijk als het product of de dienst zelf. Bedrijf en product, organisatie en dienstverlening zijn één, consument en werknemer verwachten dat. Juist nu, in tijden van crisis, waarin mensen op zoek gaan naar de essentie van het leven. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren. Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice voor de eigen medewerkers, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen hierover. Luc van Beers en Gaby Nedeski, zelf gelouterde ervaringsdeskundigen, delen hun uitgebreide ervaring en inzichten, op een toegankelijke manier, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student. De discussie gaat verder op: www.allesoverinternalbranding.nl
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,25
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
19,15

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00
Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00

Anderen bekeken ook

Ruud Boer, nvt
Brand Design
11,20
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Waarde propositie ontwerp
22,70
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80