• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internal branding 2.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

20,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internal branding 2.0
Internal branding 2.0
Als nieuw
20,45
ISBN
9789013079234
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
289

Waar gaat het over?

Omschrijving

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.

Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen.

De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking.
Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

25% korting
9,00
25% korting
16,00
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
24,80

Recensies

0 recensies
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
28,55
30% korting
5,50
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
28,55
30% korting
5,50

Anderen bekeken ook

Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
11,80
Jaap van der Grinten
Mind the gap
24,55
Bea Aarnoutse
Alignment 2.0
15,35
23,95
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
17,00
25% korting
9,00
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
24,80
19,80
sorry, niet op voorraad