• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Excuses voor het ongemak

de vele gevolgen van klantgericht organiseren
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Excuses voor het ongemak
Excuses voor het ongemak
Als nieuw
5,45
ISBN
9789066657298
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Swp
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
205

Waar gaat het over?

Wat is er toch met onze dienstverleners aan de hand? Ze staan voortdurend ter discussie en de klanten klagen steen en been. Over ziekenhuizen waar je eindeloos op de wachtlijst staat. Over internetproviders die ‘altijd bereikbaar zijn’ maar die ‘niet thuis’ geven als je hun call center eindelijk hebt weten te bereiken. Veel klanten lijken de grenzen aan de klantgerichtheid van bepaalde dienstverleners met een zekere vanzelfsprekendheid te accepteren. Zo wil een klant van een ziekenhuis niet als een nummer worden behandeld, maar verwacht wel dat ditzelfde ziekenhuis alles doet aan de kwaliteit van zijn professionals. De procedures van onze uitkeringsorganen leiden natuurlijk lang niet altijd tot het gewenste resultaat, maar hun klanten hechten desondanks aan hun streven naar ‘rechtsgelijkheid’. En zo zouden velen van ons toch raar opkijken als onze plaatselijke supermarkt ineens heel persoonlijk in ons was geïnteresseerd. Kortom: de ‘eigenheid’ van dienstverlenende organisaties is ook voor de klanten van belang. Marja Gastelaars onderzoekt waarin die ‘eigenheid’ van dienstverleners bestaat en wat die betekent voor de uitvoerenden, de klanten en andere betrokkenen in en rond de organisatie. Excuses voor het ongemak – een vervolg op Human Service in veelvoud (1997) van dezelfde auteur –biedt stof tot nadenken aan iedereen die professioneel met dienstverlening bezig is, of dit nu onderzoekers zijn, uitvoerenden of (aankomende) managers. Daarnaast biedt het ook aanknopingspunten voor het werk van adviseurs.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Sociologie

nog 1 op voorraad
5,30
Hugo de Jager, Albert L. Mok
Grondbeginselen der sociologie
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Hugo de Jager, Albert L. Mok
Grondbeginselen der sociologie
Tweedehands Nieuw
65,00
Tweedehands Echt gebruikt
36,15
Tweedehands Als nieuw
73,90
nog 1 op voorraad
5,30
Hugo de Jager, Albert L. Mok
Grondbeginselen der sociologie
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Hugo de Jager, Albert L. Mok
Grondbeginselen der sociologie
Tweedehands Nieuw
65,00
Tweedehands Echt gebruikt
36,15
Tweedehands Als nieuw
73,90

Anderen bekeken ook

6,55
4,55
Jaap Bruijn, Nora van Riet
Casemanagement
4,75
Joop Noordzij
Prostaat
4,75
Els Meertens, Marijn Mulders
Klantgericht organiseren
13,95
sorry, niet op voorraad
Elaine N. Aron, Elaine Aron
Het Hoog Sensitieve Kind
sorry, niet op voorraad
Evy Gruyaert, Sarah Doumen
Start to run
sorry, niet op voorraad