Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantgericht organiseren

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001783181
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
198

Waar gaat het over?

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu weer zo’n hype? En wat biedt Klantgericht organiseren meer dan ‘oude wijn in nieuwe zakken’? Klantgericht organiseren is geschreven voor hbo-studenten. Het unieke aan dit boek is dat het niet geschreven is voor of vanuit één vakgebied. Er wordt geredeneerd vanuit het strategische vraagstuk: Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? Hierdoor leent het boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als: marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement. Daarnaast is het ook zeer geschikt voor gebruik in projecten en minoren, en bij stages en afstudeerprojecten. De auteurs nemen je stap voor stap mee en laten zien wat er moet gebeuren in een (non) profit organisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid. Door gebruik te maken van praktijkvoorbeelden krijg je inzicht in de toepassing van theorieën en modellen. Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot het online boek. De bijbehorende website biedt o.a. collegesheets en uitwerkingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
Chris Matts
Commitment
4=3 actie
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
4=3 actie
12,00
Lucille van der Hagen
BiSL Next
4=3 actie
16,35
4=3 actie
48,45
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
Chris Matts
Commitment
4=3 actie
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
4=3 actie
12,00
Lucille van der Hagen
BiSL Next
4=3 actie
16,35
4=3 actie
48,45

Anderen bekeken ook