Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Excuses voor het ongemak

de vele gevolgen van klantgericht organiseren
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789066657298
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
SWP, Uitgeverij B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
205

Waar gaat het over?

Wat is er toch met onze dienstverleners aan de hand? Ze staan voortdurend ter discussie en de klanten klagen steen en been. Over ziekenhuizen waar je eindeloos op de wachtlijst staat. Over internetproviders die ‘altijd bereikbaar zijn’ maar die ‘niet thuis’ geven als je hun call center eindelijk hebt weten te bereiken.
Veel klanten lijken de grenzen aan de klantgerichtheid van bepaalde dienstverleners met een zekere vanzelfsprekendheid te accepteren. Zo wil een klant van een ziekenhuis niet als een nummer worden behandeld, maar verwacht wel dat ditzelfde ziekenhuis alles doet aan de kwaliteit van zijn professionals. De procedures van onze uitkeringsorganen leiden natuurlijk lang niet altijd tot het gewenste resultaat, maar hun klanten hechten desondanks aan hun streven naar ‘rechtsgelijkheid’. En zo zouden velen van ons toch raar opkijken als onze plaatselijke supermarkt ineens heel persoonlijk in ons was geïnteresseerd. Kortom: de ‘eigenheid’ van dienstverlenende organisaties is ook voor de klanten van belang. Marja Gastelaars onderzoekt waarin die ‘eigenheid’ van dienstverleners bestaat en wat die betekent voor de uitvoerenden, de klanten en andere betrokkenen in en rond de organisatie.

Excuses voor het ongemak – een vervolg op Human Service in veelvoud (1997) van dezelfde auteur –biedt stof tot nadenken aan iedereen die professioneel met dienstverlening bezig is, of dit nu onderzoekers zijn, uitvoerenden of (aankomende) managers. Daarnaast biedt het ook aanknopingspunten voor het werk van adviseurs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Sociologie

Tweedehands Beetje gebruikt
13,35
Tweedehands Als nieuw
13,35
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
Tweedehands Beetje gebruikt
13,70
Tweedehands Echt gebruikt
13,70
Tweedehands Beetje gebruikt
13,35
Tweedehands Als nieuw
13,35
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
Tweedehands Beetje gebruikt
13,70
Tweedehands Echt gebruikt
13,70

Anderen bekeken ook

70% korting
9.999,00 1,63
Joop Noordzij
Prostaat
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Nora van Riet
Casemanagement
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Hilde Smeesters
Start to run
Geef me een seintje