• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Excuses voor het ongemak

de vele gevolgen van klantgericht organiseren
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

13,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Excuses voor het ongemak
Excuses voor het ongemak
Als nieuw
13,90
ISBN
9789066657298
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
SWP, Uitgeverij B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
205

Waar gaat het over?

Wat is er toch met onze dienstverleners aan de hand? Ze staan voortdurend ter discussie en de klanten klagen steen en been. Over ziekenhuizen waar je eindeloos op de wachtlijst staat. Over internetproviders die ‘altijd bereikbaar zijn’ maar die ‘niet thuis’ geven als je hun call center eindelijk hebt weten te bereiken.
Veel klanten lijken de grenzen aan de klantgerichtheid van bepaalde dienstverleners met een zekere vanzelfsprekendheid te accepteren. Zo wil een klant van een ziekenhuis niet als een nummer worden behandeld, maar verwacht wel dat ditzelfde ziekenhuis alles doet aan de kwaliteit van zijn professionals. De procedures van onze uitkeringsorganen leiden natuurlijk lang niet altijd tot het gewenste resultaat, maar hun klanten hechten desondanks aan hun streven naar ‘rechtsgelijkheid’. En zo zouden velen van ons toch raar opkijken als onze plaatselijke supermarkt ineens heel persoonlijk in ons was geïnteresseerd. Kortom: de ‘eigenheid’ van dienstverlenende organisaties is ook voor de klanten van belang. Marja Gastelaars onderzoekt waarin die ‘eigenheid’ van dienstverleners bestaat en wat die betekent voor de uitvoerenden, de klanten en andere betrokkenen in en rond de organisatie.

Excuses voor het ongemak – een vervolg op Human Service in veelvoud (1997) van dezelfde auteur –biedt stof tot nadenken aan iedereen die professioneel met dienstverlening bezig is, of dit nu onderzoekers zijn, uitvoerenden of (aankomende) managers. Daarnaast biedt het ook aanknopingspunten voor het werk van adviseurs.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Sociologie

Tweedehands Echt gebruikt
14,45
20% korting
nog 1 op voorraad
5,30
Paula Brunsveld van Hulten
Wij zijn Nederland
20% korting
5,45
B.E. Chabot
Auto-Euthanasie
nog 1 op voorraad
30,00
Menno (Red.) Hurenkamp, Monique Kremer
Vrijheid Verplicht
20% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
10,60
Tweedehands Echt gebruikt
14,45
20% korting
nog 1 op voorraad
5,30
Paula Brunsveld van Hulten
Wij zijn Nederland
20% korting
5,45
B.E. Chabot
Auto-Euthanasie
nog 1 op voorraad
30,00
Menno (Red.) Hurenkamp, Monique Kremer
Vrijheid Verplicht
20% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
10,60

Anderen bekeken ook

5,00
Joop Noordzij
Prostaat
30% korting
4,75
12,90
Nora van Riet
Casemanagement
30% korting
5,45
Hilde Smeesters
Start to run
5,45