• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Essentie van dienstenmarketingmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

42,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Nieuw
42,10
ISBN
9789001749927
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
270

Waar gaat het over?

- Compact en toch zeer compleet; - veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie; - handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal. Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch en overzichtelijk handboek. Compact, maar desondanks zeer compleet. Horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media!) – het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Grondige kennis van dienstenmarketing is daarbij onmisbaar. Dit boek is een onmisbare vraagbaak bij het verwerven van die kennis. Deze nieuwe, derde editie van Essentie van Dienstenmarketingmanagement is geheel geactualiseerd en biedt ook nu weer veel voorbeelden uit dit dynamische vakgebied, evenals praktische invalshoeken, zonder te verzanden in complexe overwegingen. Aan de vertrouwde, compacte benadering van de materie wordt vastgehouden. Daarnaast volgt de opzet van het boek nu een logische driedeling: inleiding, theorie, uitvoering. Hiermee kan de lezer direct aan de slag voor een dienstverlenende organisatie. Essentie van dienstenmarketingmanagement is met name geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, Facility Management en Small Business & Retailmanagement. Maar ook binnen het Hotelonderwijs of voor opleidingen als Recreatie & Toerisme of Media & Entertainment kan het uitstekend worden gebruikt. Inzetbaar vanaf de propedeusefase. Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsvragen. Voor docenten staan er collegesheets en cases. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats. Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns) Ton Borchert is – na diverse marketing- en managementfuncties in binnen- en buitenland – werkzaam als hogeschooldocent Marketing bij Hogeschool Utrecht / HU Business School. Hij verzorgt daarnaast regelmatig (internationale) cursussen en projecten en doet promotieonderzoek naar dienstverleningsprocessen aan de Maastricht School of Management. Ook heeft hij een aantal landelijk bekende marketingboeken op zijn naam staan.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
75,50
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
15,95
Loek ten Berge
Dit is marketing!
Tweedehands Beetje gebruikt
11,90
nog 1 op voorraad
5,15
Tweedehands Nieuw
75,50
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
15,95
Loek ten Berge
Dit is marketing!
Tweedehands Beetje gebruikt
11,90
nog 1 op voorraad
5,15

Anderen bekeken ook

Wouter de Vries, Piet van Helsdingen
Essentie van dienstenmarketingmanagement
10,40