Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Essentie van dienstenmarketingmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Als nieuw
10,50
433001725
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001850975
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina's
250

Waar gaat het over?

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point.Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement?*compact en toch zeer compleet;*veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing. Ook laat het je zien hoe je marketingtools als social media kunt inzetten om je doelen te behalen.Deze tweede editie van Essentie van dienstenmarketingmanagement is volledig herzien en geactualiseerd. Het boek gaat dieper in op de diverse aspecten van digitale marketing. Ook is er in deze nieuwe druk aandacht voor onderwerpen als de customer journey, marktverstorende innovaties, Value Proposition Design, marketing accountability en persona's. Als je later aan de slag wilt als manager in de dienstensector, is Essentie van dienstenmarketingmanagement een onmisbaar handboek. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuningOp de ondersteunende website vind je toetsvragen en figuren uit het boek. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
40% korting
nog 1 op voorraad
11,00 6,60
René Grotens
Kwetsbaar in Balans
40% korting
nog 1 op voorraad
18,40 11,04
Dominique Haijtema
Leiderschap is een keuze
nog 1 op voorraad
9,50
70% korting
nog 1 op voorraad
34,40 10,32
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
40% korting
nog 1 op voorraad
11,00 6,60
René Grotens
Kwetsbaar in Balans
40% korting
nog 1 op voorraad
18,40 11,04
Dominique Haijtema
Leiderschap is een keuze
nog 1 op voorraad
9,50
70% korting
nog 1 op voorraad
34,40 10,32