• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Datawarehouses bron van kennis (crm)

bron van kennis : voor marketing en sales
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Datawarehouses bron van kennis (crm)
Datawarehouses bron van kennis (crm)
Als nieuw
5,45
ISBN
9789014068206
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Kluwer Bv
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina’s
88

Waar gaat het over?

Marketing en IT kunnen heden ten dage niet meer los van elkaar gezien worden. Klanten wensen in toenemende mate een individuele behandeling en de gegevens die daarvoor nodig zijn passen niet meer in een kaartenbak. De transactionele systemen bieden dat integrale klantbeeld meestal niet. Daarom besluiten veel bedrijven een datawarehouse op te zetten, waarin alle klantgegevens gecombineerd worden. Dit boek beschrijft op praktische wijze hoe u dat het beste kunt aanpakken en, net zo belangrijk, hoe u het maximale uit uw investering haalt. Frank Buytendijk en Cok de Groot hebben bij Synergetics Management Information Company (www.synergetics.nl) vele jaren ervaring opgedaan met het opzetten van marketing datawarehouses. Synergetics Management Information Company, onderdeel van VODW Marketing Village, specialiseert zich in informatievoorziening voor de klantkant van de organisatie, van Balanced Scorecard tot en met datawarehouse.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Echt gebruikt
13,10
N.v.t., William Ury
De kracht van Nee!
nog 1 op voorraad
52,65
50% korting
4,50
Tweedehands Echt gebruikt
13,10
N.v.t., William Ury
De kracht van Nee!
nog 1 op voorraad
52,65
50% korting
4,50

Anderen bekeken ook

30% korting
Bajah Freeman
De Stalker
4,00
19,25
40% korting
5,45
Karien Verhaegen, Paul van der Linden
Data als succesfactor met MyLab NL toegangscode
22,95
Frederick Reichheld
De ultieme vraag 2.0
11,00