• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Conceptdenken

van slapend nasr levend
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

11,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Conceptdenken
Conceptdenken
Als nieuw
11,40
ISBN
9789063693206
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie opzoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement,design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkeldemethode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Reclame

Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Als nieuw
11,40
Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Echt gebruikt
10,04
Marcel Beerthuizen
Show me the money
nog 1 op voorraad
17,40
50% korting
nog 1 op voorraad
4,10
Renée van Zijl, Renée van Zijl
De inzet van touchpoints
nog 1 op voorraad
16,00
nog 1 op voorraad
27,65
Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Als nieuw
11,40
Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Echt gebruikt
10,04
Marcel Beerthuizen
Show me the money
nog 1 op voorraad
17,40
50% korting
nog 1 op voorraad
4,10
Renée van Zijl, Renée van Zijl
De inzet van touchpoints
nog 1 op voorraad
16,00
nog 1 op voorraad
27,65

Anderen bekeken ook

40% korting
7,45
Jos van den Broek
Beeldtaal
25,00
40% korting
Jan Rijkenberg
Concepting
9,25
Patrick van der Pijl
Design denken & doen
34,15
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
J.J.A. Hamers, C.A. Schwarz, D.F.M.M. Zaman
Handboek stichting en vereniging
sorry, niet op voorraad