• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Campus handboek - Content marketing

van marketeer tot uitgever
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789401438186
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo Campus
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
184

Waar gaat het over?

Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben. Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren. Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie. 'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.' Chris Van Roey, CEO UBA 'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.' Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,85
Tweedehands Als nieuw
13,35
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,85
Tweedehands Als nieuw
13,35
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50