• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek neuromarketing

neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

26,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek neuromarketing
Basisboek neuromarketing
Beetje gebruikt
26,55
ISBN
9789046905180
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
269

Waar gaat het over?

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden. De werking van neuro-onderzoek wordt uitgelegd: hoe werkt het zenuwstelsel, welke onderzoekstechnieken zijn er en hoe kun je nagaan of deze technieken betrouwbaar, valide en ethisch verantwoord zijn? Ook een reeks van toepassingsmogelijkheden in marketing en communicatie komen middels diverse praktijkvoorbeelden aan bod.

Voor docenten zijn er op aanvraag PowerPoints en links naar aanvullend materiaal (o.a. filmpjes) bij het boek beschikbaar.

Basisboek neuromarketing is geschikt voor studenten aan marketing- en communicatieopleidingen in het hoger onderwijs en kan ingezet worden voor vakken zoals marktonderzoek, marketingcommunicatie en consumentengedrag.

Eveline van Zeeland studeerde Psychologie en Algemene Economie, doceerde aan diverse opleidingen en was HRM-adviseur. Ze werkt als docent en onderzoeker aan Fontys Hogeschool Marketing Management en promoveert op onderzoek naar neuro-onderzoek in een B2B context.

Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

30% korting
nog 1 op voorraad
29,20
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10
30% korting
nog 1 op voorraad
5,95
Tweedehands Als nieuw
17,95
30% korting
nog 1 op voorraad
29,20
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10
30% korting
nog 1 op voorraad
5,95
Tweedehands Als nieuw
17,95

Anderen bekeken ook

10,80
25% korting
Adriaan Polderman
Neuromarketing
13,65
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
sorry, niet op voorraad
30% korting
Martin de Munnik
De koopknop
sorry, niet op voorraad
Bas Wouters
Online invloed
sorry, niet op voorraad