• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek interne communicatie

aanpak en achtergronden
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

12,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek interne communicatie
Basisboek interne communicatie
Echt gebruikt
12,80
ISBN
9789023252313
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Gorcum B.V., Koninklijke van
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. Deze geheel herziene achtste editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen. Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen. Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vijf aspecten aan de orde: - Onderzoek naar interne communicatie - Communicatief veranderen - Digitale interne communicatie - Naar een communicatieve organisatie - De IC-professional in een communicatieve organisatie. Als een 'tweede scherm' hoort bij het boek een uitgebreide website www.internecommunicatie.vangorcum.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. Het Basisboek Interne Communicatie is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid. Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met vier co-auteurs, specialisten op deelgebieden van interne communicatie: Marius Hogendoorn, Arnold Koning, Conny de Laat en Lysbeth van Silfhout.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Beetje gebruikt
25,45
H.T. van der Molen, M. Hommes
Gespreksvoering
Tweedehands Als nieuw
11,90
Michael Steehouder, Carel Jansen
Leren communiceren
Tweedehands Nieuw
21,15
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Beetje gebruikt
25,45
H.T. van der Molen, M. Hommes
Gespreksvoering
Tweedehands Als nieuw
11,90
Michael Steehouder, Carel Jansen
Leren communiceren
Tweedehands Nieuw
21,15

Anderen bekeken ook

16,25
Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
15,50
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
34,00
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
23,60
Bert Pol, Christine Swankhuisen
Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie
4,05
Jaap van der Grinten, Helma Weijnand-Schut
Merk en reputatie - Mind the gap
10,90
Jaap van der Grinten, Helma Weijnand-Schut
Mind the gap
26,85
34,20
sorry, niet op voorraad