• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zorgmarketing in de praktijk

succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting

12,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zorgmarketing in de praktijk
Zorgmarketing in de praktijk
Echt gebruikt
12,95
ISBN
9789023243250
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Gorcum b.v., Koninklijke Van
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
159

Waar gaat het over?

"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.

In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de uitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich gesteld zien.

'Zorgmarketing in de praktijk' bevat praktische handvatten voor het opstellen en invoeren van een marketingstrategie. Het boek legt de link tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen, en helpt zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Het boek bevat meer dan honderd marketingvoorbeelden van een breed scala aan zorgverleners.

'Zorgmarketing in de praktijk' is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips, en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als onafhankelijk marketingadviseur in de gezondheidszorg. Hij begeleidt zorginstellingen bij het opstellen en uitvoeren van marketing-, CRM- en E-business-strategieën. Hij is verbonden aan verschillende opleidingsinstituten en initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform.

Mooie recensie van Zorgmarketing in de praktijk
Recensie Peter Vermeulen op managementboek.nl"
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
58,00
30% korting
9,40
25% korting
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
12,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
4,85
nog 1 op voorraad
58,00
30% korting
9,40
25% korting
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
12,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
4,85

Anderen bekeken ook

4,45
8,65
Karel Jan Alsem
Zorg met liefde en lef
17,05
Aswin van Ooijen
Ondernemingsstrategie
64,95
23,00
30% korting
Marian Burk Wood
Het marketingplan
12,90
Sjoerd Van Leeuwen, Sjoerd Van Leeuwen
Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2
sorry, niet op voorraad
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Online marketing in de zorg
sorry, niet op voorraad
Wouter de Vries, Niels Dekker
Strategie voor dienstverleners
sorry, niet op voorraad
[{:name=>"Leo Berrevoets"
Capaciteitsplanning in de zorg
sorry, niet op voorraad
Peter O. van der Meer
Ondernemerschap in hoofdlijnen
sorry, niet op voorraad