• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Online marketing in de zorg

Power to the people
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082340310
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pluryn
Jaar van uitgifte
2018

Waar gaat het over?

De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter maken. We praten over de kansen van digitale zorg, e-health en personalized healthcare om aan te geven dat de gezondheidszorg voor grote veranderingen staat. Cocreatie en open innovatie zijn de toverwoorden van vandaag. In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen we graag onze kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn. Power to the people staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezighoudt met het uitstippelen van het online marketingbeleid. Het eerste deel van Power to the people over marketing in de zorg beschrijft hoe je als zorgorganisatie markt- en klantgerichter wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg. Het boek beschrijft hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat daarbij de belangrijkste lessons learned zijn geweest.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
58,00
30% korting
9,40
25% korting
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
12,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
4,85
nog 1 op voorraad
58,00
30% korting
9,40
25% korting
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
12,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
4,85

Anderen bekeken ook

12,40
25% korting
8,90
30% korting
6,50
30% korting
12,95
Alexander Osterwalder
Business model generatie
14,95
Aartjan van Erkel
Maak ze gek!
5,65
Karel Jan Alsem
Zorg met liefde en lef
17,05
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
11,95
26,95
30% korting
8,70
Stephanie Duval, Nele Pieters
Community marketing
sorry, niet op voorraad
Sjoerd Van Leeuwen, Sjoerd Van Leeuwen
Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2
sorry, niet op voorraad
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad