• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Community marketing

terug naar de kern van het verhaal
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789463371186
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pelckmans Pro
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen hun product te kopen omdat het 'harder, better, faster, stronger' is. Stephanie Duval en Nele Pieters willen de lucht uit dat klassieke verhaal halen. In onze hoogtechnologische, digitale wereld is de consument immers veranderd. Hij beschouwt productkwaliteit als vanzelfsprekend en wordt niet langer overtuigd door steeds innovatievere spullen. Wel wil hij meerwaarde en producten die bijdragen aan zijn identiteit. Exit product marketing, enter community marketing. Op heldere en eigentijdse wijze tonen de auteurs dat community marketing geen zoveelste hip laagje is dat over een bedrijfsstrategie kan worden gelegd. Het is het grondig wakker schudden en herorganiseren van bedrijven zodat de klant écht centraal komt te staan. Het authentieke inzicht in een bepaalde community wordt de leidraad om het bedrijfsverhaal te definiëren en te vertalen naar overtuigende en gerichte storytelling. Aan de hand van inspirerende voorbeelden zetten de auteurs je op weg om zelf aan de slag te gaan. Met Community marketing brengen Stephanie Duval en Nele Pieters een gedurfde nieuwe kijk op marketing, waarbij technologie ondergeschikt is aan strategisch inzicht en in dienst staat van geloofwaardige, krachtige storytelling.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Beetje gebruikt
31,95
50% korting
Edgar Keehnen
Grey ocean strategy
nog 1 op voorraad
9,70
Philip de Cleen, Philip de Cleen
Marketing
nog 1 op voorraad
22,40
nog 1 op voorraad
6,80
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
31,95
50% korting
Edgar Keehnen
Grey ocean strategy
nog 1 op voorraad
9,70
Philip de Cleen, Philip de Cleen
Marketing
nog 1 op voorraad
22,40
nog 1 op voorraad
6,80
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Mascha Gerretsen, Irma Machielse
Contentmarketing en community management
16,75
Dennis Howitt, Duncan Cramer
Statistiek in de sociale wetenschappen
10,35
Steven van Belleghem, Gerrit Op de Beeck
Marketing
15,25
Paul Stamsnijder
De vent is de tent
5,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Ingrid Renders, Anne Cornut
#parentfriendly marketing
sorry, niet op voorraad