• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zeg het met emoji

Overtuigen en beïnvloeden met duimpjes, smileys en hartjes
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
nog 1 op voorraad

15,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zeg het met emoji
Zeg het met emoji
Als nieuw
15,10
ISBN
9789024406357
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

Een must-read voor iedereen die Emoji wil gebruiken om effectiever en succesvoller te communiceren, zowel zakelijk als privé. Recent onderzoek wijst uit dat tachtig procent van de mensen Emoji gebruikt op zijn smartphone. Jij ook? Emoji vormt de snelstgroeiende - universele - taal in onze maatschappij. Steeds vaker duiken ze ook op in zakelijke communicatie, maar wat voor effect hebben Emoji? Hoe gebruik je ze effectief? Volgens mediapsycholoog Mischa Coster is er voor iedereen die al dagelijks Emoji gebruikt, nog veel te winnen. In Zeg het met Emoji gaat de auteur in op vele vragen. Wat is de betekenis van de verschillende Emoji? Zijn Emoji voorbehouden aan jongeren? Zwakken Emoji een boodschap af? Wat kunnen Emoji betekenen voor marketing en webcare? En klopt het dat Emoji in andere landen allang zijn ingeburgerd? De auteur geeft daarnaast praktische tips en trucs, zodat je na het lezen van het boek niet meer zonder Emoji wilt communiceren.Anderen over Zeg het met Emoji:'Echt eyeopeners, ik gebruik Emoji nu veel bewuster!' 'In één avond uitgelezen. Vermakelijk, informatief en toepasbaar.''Dit onderwerp ontbrak nog in alle literatuur over zakelijke communicatie.'Mischa Coster MA MSc is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters, een adviesbureau dat organisaties helpt om inzichten uit de psychologie effectief toe te passen. Daarbij richt hij zich voornamelijk op projecten op het snijvlak van strategie, online media, psychologie, techniek en gedragsbeïnvloeding. Mischa's lijfspreuk is 'I change how people see things': hij probeert altijd een ander (psychologisch) perspectief te bieden voor (zakelijke) uitdagingen. Hij is gastdocent op diverse universiteiten en wordt vaak gevraagd om lezingen te verzorgen bij bedrijven en overheden in binnen- en buitenland.
Lees verder

Recensies

0 recensies