• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The Digital Excellence Challenge

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082607512
Bindwijze
Overigen
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Matthijs van den Broek & WUA
Aantal pagina’s
84

Waar gaat het over?

Afgelopen jaar hebben we 23 diepte interviews gehouden met winnaars uit de WUA digital benchmark onderzoeken. Wat hebben zij gemeen met elkaar? Wat zijn hun geheimen? Wat zijn de belangrijkste uitdagingen? En wat kan jij hier van leren? “The Digital Excellence Challenge is een must-read voor iedereen in de digitale industrie, het laat zien dat er een duidelijke business case is voor een laserfocus op je klant. Dit boek geeft inzicht in hoe bedrijven vanuit verschillende industrieën bezig zijn om hun online aanwezigheid te verbeteren. Goed om te zien dat de winnaars mobile first denken.” Jorden Lentze, Conversion Industry Manager – Google “We zitten midden in de digitale transformatie van de samenleving en de economie. Willen organisaties succesvol zijn en blijven, dan zullen ze zelf ook die digitale transformatie moeten maken. WUA biedt met het Digital Excellence Program een goede meetlat voor die transformatie en laat in dit boek de digitale koplopers aan het woord. Een inspiratiebron voor alle digitale transformers!” Marco Derksen, Oprichter - Marketingfacts.nl “Superleuk en inspirerend boek! Geweldig omdat het zo lekker praktisch is opgeschreven: gewoon zoals het gaat, staat het er. Zo zie je het niet vaak. Daarom vind ik het extra waardevol.” Hans Stommels, Insights & Customer Experience Manager - Achmea
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
55,00
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
49,20
nog 1 op voorraad
20,65
Tweedehands Als nieuw
14,95
nog 1 op voorraad
55,00
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
49,20
nog 1 op voorraad
20,65
Tweedehands Als nieuw
14,95