• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische marketingplanning

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategische marketingplanning
Strategische marketingplanning
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789020733068
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
404

Waar gaat het over?

Bij een nieuw boek Strategische marketingplanning krijg je via zogenaamde Einstein Card toegang tot tentamentraining via de website van het boek. Strategische marketingplanning biedt een blauwdruk voor een ideaal verloop van het strategisch marketingplanningsproces. Systematisch wordt in elk hoofdstuk één stap in het planningsproces uitgelegd, met de bijbehorende analysetechnieken. De theoretische onderbouwing is degelijk. De uitleg verloopt steeds stapsgewijs en is voorzien van aansprekende en actuele voorbeelden. Nieuw bij deze herziene, 4e editie is de ondersteunende site www.alsem.noordhoff.nl. Zowel in het boek als op de site is veel aandacht voor de koppeling tussen theorie en praktijk, in het bijzonder door het aanreiken van voorbeeldtoepassingen, tips & valkuilen en een grote variëteit aan voorbeelden. Ook is er, door de stof heen, meer aandacht voor marketingspecialisaties zoals Business-to-business marketing en Dienstenmarketing en recente ontwikkelingen op het gebied van internet en e-commerce. De site www.alsem.noordhoff.nl biedt on-line ondersteuning, ook bij zelfstudie, door middel van multiple-choicevragen met feedback, leerdoelen, vele, steeds actuele cases met vragen, toepassingsoefeningen voor 'lastige' onderwerpen zoals de SWOT-analyse, een voorbeeld strategisch marketingplan, handige links en de figuren uit het boek in PowerPoint. Voor docenten is er via de site apart materiaal beschikbaar, waaronder een PowerPointpresentatie die de stof ondersteunt. Zo is dit boek een waardevol leermiddel en naslagwerk voor studenten die aan het eind van hun studie als proeve van bekwaamheid een marketingplan moeten schrijven. Met een nieuw boek Strategische marketingplanning (voorzien van Einstein Card) kun je nu heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige digitale toetsen met feedback op de bijbehorende website.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45
P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

50% korting
5,00
Ann L Cunliffe
Organization Theory
9,85
50% korting
4,50
Daniel Reisberg
The Cognition Workbook
5,00
Jo Bardoel, J. van Cuilenburg
Communicatiebeleid en communicatiemarkt
sorry, niet op voorraad
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad
Henk Fuchs, S.J.M. van Vlimmeren
Boekhouden geboekstaafd 2 Opgaven
sorry, niet op voorraad