• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van bedrijfseconomie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043024389
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
258

Waar gaat het over?

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

De tweede editie van Principes van bedrijfseconomie bevat onder andere geactualiseerde casuïstiek en een uitgebreid inleidend hoofdstuk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, begrippenlijst, vragen en casus.
Het laatste hoofdstuk van het boek bestaat uit een uitgebreide behandeling en uitwerking van een ondernemingsplan.

Aan de hand van voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zorgt ervoor dat de behandelde stof op eenvoudige wijze kan worden toegepast in de dagelijkse praktijk.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op de website
www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studie- en
lesmateriaal, zoals meerkeuze- en open vragen, cases, powerpoints, een begrippentrainer en uitwerkingen.

Principes van bedrijfseconomie is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs. Tevens is het geschikt als naslagwerk voor werknemers en ondernemers.

Clarence van der Putte is economisch psycholoog. Hij is actief als commercieel
marktonderzoeker en geeft les aan de Hogeschool van Amsterdam.
Fred Rienstra is marketeer bij ABN AMRO en is eveneens als docent verbonden
aan de Hogeschool van Amsterdam.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35

Anderen bekeken ook

4=3 actie
73,15
Frits Kluijtmans
Leerboek HRM
4=3 actie
5,00
4=3 actie
44,25
4=3 actie
7,50
4=3 actie
15,85
4=3 actie
14,65
4=3 actie
6,04
sorry, niet op voorraad