• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Methodisch werken - Marketing voor non-profitorganisaties

oog voor de doelgroep
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

16,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Methodisch werken  -   Marketing voor non-profitorganisaties
Methodisch werken - Marketing voor non-profitorganisaties
Als nieuw
16,50
ISBN
9789031352456
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
306

Waar gaat het over?

Marketing voor non-profitorganisaties behandelt de volledige marketingcyclus van analyse tot en met operationeel plan. De theorie en de modellen worden vanuit het perspectief van de non-profitsector uitgelegd en toegepast. Dit boek is rijkelijk voorzien van actuele voorbeelden.Non-profitorganisaties moeten voortdurend inspelen op veranderende wensen, problemen en verlangens van hun doelgroep en stakeholders. Zij moeten vaak samenwerken met collega’s en toch onderscheidend zijn ten opzichte van die collega’s. Zij houden rekening met de wensen en eisen van financiers en oriënteren zich blijvend op nieuwe en andere geldstromen. In deze dynamische omgeving wordt marketing steeds belangrijker. Niet zozeer als methode voor de dienstenontwikkeling of een incidentele analyse, maar als leidend principe voor de hele organisatie. Marketing voor non-profitorganisaties bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft marketing als methode om na te denken over strategieontwikkeling. In het tweede deel wordt stap voor stap uitgelegd hoe je van analyse via probleemstelling tot een operationeel plan komt. Het derde deel ‘de plaats van denkwerk’ bevat de informatie die nodig is om een SWOT – analyse uit te voeren en marktonderzoek te doen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
14,50
nog 1 op voorraad
68,55
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
9,15
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
14,50
nog 1 op voorraad
68,55
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
9,15
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

40% korting
Adriaan Polderman
Neuromarketing
6,10
Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor
Eerlijk scoren!
5,45
Erno Hannink
Kies je doelgroep
11,25
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad