• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatiestrategie

reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

13,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatiestrategie
Marketingcommunicatiestrategie
Beetje gebruikt
13,80
ISBN
9789001834128
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
608

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie? - ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt; - geschreven door gerenommeerde auteurs; - veel extrastudie-, oefen- en toetsmateriaal online. De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs. Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek. Bij Marketingcommunicatiestrategie biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
3,90

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
12,00
Michel Jansen
Brand Prototyping
nog 1 op voorraad
17,95
Omar Mohout
Lean Pricing
nog 1 op voorraad
19,70
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
12,00
Michel Jansen
Brand Prototyping
nog 1 op voorraad
17,95
Omar Mohout
Lean Pricing
nog 1 op voorraad
19,70

Anderen bekeken ook

J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
3,90
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
11,50
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
9,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
15,35
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
55,95
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
10,90
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
5,00
Karel Jan Alsem, Erik Kostelijk
Merkpositionering
30,35
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
34,55
Guy van Liemt, Gert Koot
Marketingcommunicatie in 14 stappen
sorry, niet op voorraad
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad