• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing en accountability

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

21,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing en accountability
Marketing en accountability
Beetje gebruikt
21,00
ISBN
9789039526668
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaartde marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijndeze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accountable?Marketing en accountability gaat hier dieper op in. De aandacht gaat uit naar het vooraf expliciet en transparant onderbouwen van marketingbeslissingen. Na de uitvoering wordt onderzocht of de marketingactiviteiten daadwerkelijk hebben geleid tot het vooraf gewenste resultaat en waarom dat wel of niet zo is. Deze uitkomsten worden dan weer gebruikt voor een volgende planningsronde, waarmee de zogenoemde'PDCA-cirkel' wordt rondgemaakt.Marketing en accountability richt zich voornamelijk op hbo-studenten, met voorkennis van marketing, die oplossingen voor hun marketingproblemen explicieter en transparanter moeten onderbouwen.Deze tweede druk is geheel herzien en reikt een praktijkgerichte werkwijze aanom accountability in de marketing functie te realiseren door het volgen van eenlogische en consistente denklijn, gecombineerd met verschillende modellen. Zoworden lezers uitgedaagd hun inzicht te scherpen en keuzes te maken voor deeigen organisatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
nog 1 op voorraad
24,55
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
4=3 actie
13,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
24,55
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
4=3 actie
13,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,45
4=3 actie
11,55
4=3 actie
8,90
Sjors van Leeuwen
CRM in de praktijk
sorry, niet op voorraad
Malcolm Gladwell, M Bridget Cook
David and Goliath
sorry, niet op voorraad
C.N.J. de Vey Mestdagh
ICT-recht voor de praktijk
sorry, niet op voorraad
Byron Sharp
How Brands Grow
sorry, niet op voorraad