• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantgericht Innoveren

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043022873
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
208

Waar gaat het over?

Bedrijven en ondernemers voelen voortdurend de druk om te innoveren. Dat klanten zich in de laatste jaren totaal anders zijn gaan gedragen, maakt het er niet makkelijker op. Deze druk kan aanzienlijk verlicht worden dankzij de Innovatiemix die in dit boek geïntroduceerd wordt. Het model beschrijft drie varianten van innovatie, met de wensen van de klant als leidraad. Het is een praktisch handvat om in kaart te brengen hoe innovatief het eigen product- en dienstportfolio is en het helpt de juiste keuzes te maken bij het innoveren. Cases waarin ondernemers uiteen zetten hoe zij tot een specifieke variant van innoveren zijn gekomen, maken Klantgericht innoveren nog inzichtelijker. Over de auteur Joyce Walstra (1978) is strategisch expert. Zij houdt zich met name bezig met de invloed van de kenniseconomie op het bedrijfsleven. Joyce werkt als manager Strategie & Beleid bij Lumius, onderdeel van de Stenden organisatie. Haar werk en publicaties kenmerken zich door het vermogen om complexe zaken terug te brengen tot hun essentie om vervolgens aanwezige verbanden bloot te leggen.
Lees verder

Recensies

0 recensies