• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klant en service

22 manieren om klantenmoord te plegen en om moordklanten te krijgen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klant en service
Klant en service
Beetje gebruikt
5,70
ISBN
9789024603169
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Vbk Media
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina’s
118

Waar gaat het over?

Zonder klanten bestaat er geen onderneming of instelling. Zowel instellingen als ondernemingen proberen daarom zoveel mogelijk klanten aan zich te binden om ervoor te zorgen dat het bedrijf in stand blijft, maar ook kan groeien. Klant & Service is geschrevn voor allen die betrokken zijn bij de strijd om de gunst van de klant. Voor winkeliers, ministers, ambtenaren, artsen en verpleegkundigen, binnendienst-medewerkers, managers en secretaressen, verkopers, magazijn-medewerkers en hun collega's van de service-afdeling, voor de administrateur en de boekhouder, de telefoniste en receptioniste, kortom voor iedereen die dankzij klanten werk heeft! In Klant & Service worden 22 manieren getoond om klantenmoord te plegen, maar ook om moordklanten te krijgen. U leert de overeenkomst tussen de interne en de externe klant. U kunt op een eenvoudige manier testen wat klanten willen en hoe u kunt inspelen op hun behoeften. U leert manieren om met klachtn om te gaan en hoe u klachten kunt voorkomen. U
Lees verder

Recensies

0 recensies
sorry, niet op voorraad
40% korting
9,90
50% korting
sorry, niet op voorraad
Tweedehands Echt gebruikt
18,75
sorry, niet op voorraad
40% korting
9,90
50% korting
sorry, niet op voorraad
Tweedehands Echt gebruikt
18,75