• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kern van Marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

14,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kern van Marketing
Kern van Marketing
Als nieuw
14,90
ISBN
9789001769444
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
493

Waar gaat het over?

Kern van Marketing 1e druk is een boek van Rien Hummel uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001769444 In deze splinternieuwe inleiding in de marketing combineren de auteurs de nieuwste ontwikkelingen in de marketing met wat binnen de klassieke marketing nog steeds geldig is. Online marketing, social media, klant- en netwerkori ntatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen worden naadloos ingepast in gangbare marketingthema's zoals de marketingmix. Kern van Marketing kiest nadrukkelijk een praktijkgerichte insteek; de auteurs zetten marketing daarmee neer als een functie waar activiteiten plaatsvinden als het direct ondersteunen, stimuleren en realiseren van verkopen op korte en lange termijn. Om dit te realiseren zijn er drie voorwaarden waar de marketingfunctie altijd aan moet voldoen: leveren van klantwaarde, genereren van (houdbaar) concurrentievoordeel en samenwerken met andere functies, interfunctionele co rdinatie genoemd. Daarbij moet er voldoende ruimte te zijn in de markt om winstgevend te opereren. In de kern betekent het dat marketeers een zo optimaal mogelijke aansluiting moeten realiseren tussen de mogelijkheden van de externe en interne omgeving, op korte n lange termijn, samen met de collega's van de andere functies. Zeer herkenbare praktijkcases van drie startende marketeers lopen als een rode draad door boek en bijbehorende website. Met deze en andere voorbeelden wordt de theorie meteen toegepast.Die toepassing gebeurt ook met de discussievragen, begrippenlijst en met de grote hoeveelheid toetsvragen op de website, de extra cases en video's.Kortom, een aantrekkelijk, praktijkgericht alternatief voor de bestaande marketinginleidingen!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
75,50
40% korting
Mabel Nummerdor
Miss Marketing
6,00
40% korting
Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
Miss Marketing
13,50
50% korting
4,85
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
nog 1 op voorraad
15,75
Tweedehands Nieuw
75,50
40% korting
Mabel Nummerdor
Miss Marketing
6,00
40% korting
Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
Miss Marketing
13,50
50% korting
4,85
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
nog 1 op voorraad
15,75