• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Interne Communicatie Managementinstrumen

strategieën, middelen en achtergronden
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789014080666
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
307

Waar gaat het over?

In Interne communicatie als managementinstrument worden de verschillende functies van interne communicatie uitgebreid beschreven. Het boek geeft handreikingen voor het stapsgewijs onderzoeken en verbeteren van de interne communicatie. Hierbij wordt niet alleen aandacht besteed aan het verbeteren van de interne media, zoals het personeelsblad, e-mail en intranet. Ook wordt uitgebreid stilgestaan bij de communicatierol van lijnmanagers en collega’s. Naast diverse overleg- en vergadervormen worden de communicatieve vaardigheden van managers en medewerkers beschreven. In het boek wordt gebruikgemaakt van theorieën uit de bedrijfskunde, de communicatiewetenschap en het personeelsmanagement. Interne communicatie wordt hierbij als gelijkwaardig managementinstrument gezien, zonder dat de inzet een puur instrumenteel karakter hoeft te hebben.
Lees verder

Recensies

0 recensies
25% korting
nog 1 op voorraad
9,00
A. Garner
Communiceren
30% korting
6,55
25% korting
nog 1 op voorraad
9,25
30% korting
nog 1 op voorraad
6,45
25% korting
nog 1 op voorraad
9,00
A. Garner
Communiceren
30% korting
6,55
25% korting
nog 1 op voorraad
9,25
30% korting
nog 1 op voorraad
6,45