• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Alles draait om het imago!

corporate communication, een praktische inleiding
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
nog 1 op voorraad

6,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Alles draait om het imago!
Echt gebruikt
6,45
ISBN
9789031316502
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Springer Media B.V.
Aantal pagina’s
163

Waar gaat het over?

Het imago staat momenteel centraal in de communicatie van veel organisaties: niet alleen van commerciële ondernemingen, maar ook van non profit-instellingen en overheidsinstanties. Consumenten en afnemers tonen meer interesse voor goederen en diensten van een onderneming met een sterk imago: een grote stimulans voor omzet en winst. Bovendien zijn beleggers eerder bereid in zo'n onderneming te investeren; ook sponsors en subsidiënten zijn eerder genegen financiële ondersteuning te geven. Organisaties met een sterk imago kunnen gemakkelijker invloed uitoefenen op de besluitvorming van politieke en maatschappelijke instellingen over zaken die hun belangen raken. Ook zijn de betrokkenheid en motivatie van de eigen werknemers groter bij een sterk intern imago. Hoe kan een organisatie een krachtig imago vestigen of behouden? Op die centrale vraag geeft Nijhof in dit boek een helder en praktisch antwoord aan de hand van zijn ideeën over Corporate Communication. Corporate communication is het managementinstrument dat het geheel aan in- en externe communicatie over de organisatie, haar beleid en haar diensten en/of goederen omvat, met als doel het bereiken van een sterk imago bij de publieksgroepen die voor haar van belang zijn. Allereerst licht de auteur toe hoe het concept van corporate communication is ontstaan. Vervolgens gaat hij uitvoerig in op de sleutelbegrippen imago en identiteit, op de publieksgroepen van elke organisatie en de modaliteiten en middelen van corporate communication. Ruime aandacht krijgen zowel de strategische aanpak van corporate communication als de wijze waarop dit concept in de organisatie wordt geïntegreerd. Nijhoff besluit zijn boek met tien eisen voor effectieve corporate communication.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Annet Scheringa
Storypower
Tweedehands Als nieuw
39,70
Hennie de Kler
Verbaal judo
nog 1 op voorraad
11,15
Tweedehands Als nieuw
9,00
nog 1 op voorraad
4,75
Annet Scheringa
Storypower
Tweedehands Als nieuw
39,70
Hennie de Kler
Verbaal judo
nog 1 op voorraad
11,15
Tweedehands Als nieuw
9,00
nog 1 op voorraad
4,75