• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Interne communicatie bij verandering

van middelen- naar interventiedenken
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

19,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Interne communicatie bij verandering
Interne communicatie bij verandering
Beetje gebruikt
19,15
ISBN
9789014080659
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

Interne communicatie is één van de belangrijke succesfactoren voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar het beste recept voor communicatie rond veranderingen is echter niet eenduidig te beantwoorden. Sommige interventies kunnen succesvol zijn in de ene verandering terwijl ze in de andere verandering slechts voor verstoring zorgen. In dit boek beschrijft de auteur vijf verschillende visies op veranderen aan de hand van vijf gekleurde brillen. Het accent ligt hierbij op verandering van de zachte mensgerichte aspecten, zoals cultuur. Voor iedere gekleurde bril gelden andere wetten voor interne communicatie en zijn er wezenlijke verschillen tussen de inhoud, strategie en communicatiemiddelen en -interventies. Dit boek geeft handreikingen. Het beschrijft de rol van communicatie per fase en geeft een overzicht van diverse overlegvormen, face-to-face communicatiemogelijkheden en een scala aan communicatiemiddelen. Ook komen nieuwe media, zoals blogs en podcasts aan bod. In deze nieuwe versie zijn recente ervaringen en ideeën verwerkt. Het combineert ervaringen uit de eigen praktijk met kennis uit het communicatie- en HR vak. Deze uitgave is bestemd voor communicatie- en verandermanagers die de interne communicatie bij een verandering willen versterken. Daarnaast is het boek geschikt voor studenten aan hbo- en universitaire opleidingen die dieper op het onderwerp communicatie en verandering in willen gaan. Over de auteur Huib Koeleman is managing partner bij Euro RSCG Bikker. Binnen de keten Euro RSCG Worldwide PR is hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het vakgebied “Internal Communications”. Huib heeft diverse publicaties op zijn naam staan, waaronder het boek Interne communicatie als managementinstrument (1992) en als co-auteur Intranet voor de communicatieprofessional (2000). Hij adviseert en coacht management teams en verzorgt regelmatig workshops en lezingen over het onderwerp communicatie en veranderen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
10,35
Tweedehands Als nieuw
23,95
Theo de Joode, Bert van der Zaag
Communicatie voor Financials
Tweedehands Beetje gebruikt
49,20
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
10,35
Tweedehands Als nieuw
23,95
Theo de Joode, Bert van der Zaag
Communicatie voor Financials
Tweedehands Beetje gebruikt
49,20

Anderen bekeken ook