• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internal branding 2.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

19,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internal branding 2.0
Internal branding 2.0
Echt gebruikt
19,15
ISBN
9789013090956
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
309

Waar gaat het over?

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren. Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen. De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking. Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,25
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
25,50
Luc van Beers, Gaby Nedeski
Internal branding 2.0
12,30

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Rien Elling, Bas Andeweg
Rapportagetechniek
Tweedehands Als nieuw
29,00
Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Tweedehands Als nieuw
13,45
Rien Elling, Bas Andeweg
Rapportagetechniek
Tweedehands Als nieuw
29,00

Anderen bekeken ook

Alex Straathof
Integriteit in teams
10,25
Birgitta Van Loon, M. Grosvenor
Wie durft.......
5,00
R. van der Jagt, R. van der Jagt
Corporate Reputatiemanagement
3,90
Hans Boutellier, H. Boutellier
De Improvisatiemaatschappij
56,95
Geert Stox, Machteld Weyts
Reputatiemanagement
8,95
Eck van, Niels Willems en Ellen Leenhouts
Int Branding In Praktijk
7,15
13,30
Gérard van Tillo
De facademaatschappij
sorry, niet op voorraad
Sjef de Vries
Eropaf... en dan?
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad