• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het event als strategisch marketinginstrument

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

17,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het event als strategisch marketinginstrument
Het event als strategisch marketinginstrument
Als nieuw
17,95
ISBN
9789046902417
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
300

Waar gaat het over?

In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen. Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst. Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hbo’ers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events. Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90