• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek e-business

Digitaal in het centrum van elke strategie
Maak tweedehands je eerste keus
50% korting
3+1 actie

15,80 7,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek e-business
Handboek e-business
Beetje gebruikt
7,90
363301758
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462365483
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
305

Waar gaat het over?

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst.

In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is 'connected', mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en
de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het 'internet of things', wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is 'top of mind' bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om 'digitaal' in het centrum van elke strategie te plaatsen.

Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
Sanne Lichtendahl
Innovatie de baas
3+1 actie
15,00
3+1 actie
22,55
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
Sanne Lichtendahl
Innovatie de baas
3+1 actie
15,00
3+1 actie
22,55

Anderen bekeken ook

Marjolein Visser
E-commerce & E-business
3+1 actie
35,80
50% korting
3+1 actie
5,65
3+1 actie
22,55
R.W. Holzhauer
Van idee naar IE
50% korting
3+1 actie
17,47
3+1 actie
7,05
Patrick Petersen
Handboek e-commerce
Geef me een seintje
R.W. Holzhauer, S.L. Gellaerts
Van idee naar IE
Geef me een seintje
Boudewijn Raessens
Handboek e-business
Geef me een seintje