• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek e-business

met internet en innovatie naar een nieuwe strategie
Maak tweedehands je eerste keus
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

5,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek e-business
Handboek e-business
Als nieuw
5,95
ISBN
9789059318106
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
354

Waar gaat het over?

E-business is gericht op het verbeteren van de concurrentiepositie van een bedrijf. De opkomst van ICT dwingt organisaties zich aan te passen. Voor organisaties is het nog belangrijker om zich te onderscheiden van de concurrent, bijvoorbeeld om de overgang te maken van analoog naar digitaal, van tastbaar naar virtueel, van 1.0 (zenden) via 2.0 (delen) naar 3.0 (het interpreteren van data). De behoeften van de klant staan dan centraal.Boudewijn Raessens neemt u mee in de toekomst van internet, die zich laat samenvatten in een paar kernwoorden: personal, social, local en mobile. Het boek biedt de (toekomstige) ondernemer en manager handvatten om ontwikkelingen sneller te signaleren en er beter op te kunnen reageren. De talrijke praktische cases helpen bij het bepalen van de juiste strategie. Ook het samenstellen van een 'digitale agenda' voor een organisatie komt uitgebreid aan bod. 'Klantprocessen, distributie en businessmodellen worden vervolgens uitgebreid behandeld. Hierbij worden geen kant-en-klare oplossingen gegeven, maar wordt de lezer uitgedaagd zelf na te denken over de te voeren strategie. Door middel van cases krijgt de lezer wel enkele handreikingen aangeboden om dit denkproces goed te laten verlopen. Het is verbazingwekkend hoeveel informatie er in dit werk van tweehonderd pagina's is gestopt. In tegenstelling tot andere boeken, is de inhoud niet alleen een overzicht van huidige internet-tools en technieken, maar worden deze geplaatst in een inhoudelijk kader van business en ICT.' www.managementboek.nl over E-business your business (derde druk)Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, van Trends naar innovatie.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Boudewijn Raessens
Handboek e-business
4=3 actie
12,00

Recensies

0 recensies
4=3 actie
23,55
The Arbinger Institute
Anatomie van vrede
4=3 actie
22,55
P.C. Bosman
ZZP Gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
37,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,60
4=3 actie
23,55
The Arbinger Institute
Anatomie van vrede
4=3 actie
22,55
P.C. Bosman
ZZP Gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
37,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,60

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,60
4=3 actie
11,30
4=3 actie
5,00
25% korting
4=3 actie
5,00
4=3 actie
56,65
Boudewijn Raessens
Handboek e-business
4=3 actie
12,00
Marjolein Visser
E-commerce & E-business
4=3 actie
36,95
4=3 actie
6,40
Patrick Petersen
Handboek E-commerce
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Fieke de Leeuw, Arend van Dam
In Spanning
sorry, niet op voorraad