• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

E-commerce & E-business

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

25,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
E-commerce & E-business
E-commerce & E-business
Beetje gebruikt
25,85
ISBN
9789001593513
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
380

Waar gaat het over?

E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden. - Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce; - koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk; - nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving. Op www.ebusiness.noordhoff.nl vindt de student toetsvragen en een begrippentrainer. Op het docentendeel zijn powerpoints met figuren en tabellen, collegesheets en uitwerkingen van vragen en antwoorden in het boek te vinden. Tevens kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Voor studenten die een economische of technische opleiding in het hoger onderwijs volgen, vanaf het eerste studiejaar. De auteurs Berend Sikkenga is Senior Marketing Professional en digital manager met ruim vijftien jaar ervaring bij onder meer Essent en Booleanpark. Hij is als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Sikkema verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser is Register Marketeer en werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de Return On Investment van marketing. Ze is oprichter van TourWise en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
12,50
Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
Tweedehands Als nieuw
28,50
Y.M. van Everdingen, R.T. Frambach
De marketing van nieuwe producten
nog 1 op voorraad
16,50
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
12,50
Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
Tweedehands Als nieuw
28,50
Y.M. van Everdingen, R.T. Frambach
De marketing van nieuwe producten
nog 1 op voorraad
16,50
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50

Anderen bekeken ook

Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,25
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
9,00
Jan In 'T Veld, Bé Slatius
Analyse van bedrijfsprocessen
45,50
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
11,60
22,00
Yvonne Grambergen-Hoogland, Marijke Deveer
Persoonlijke kwaliteit
31,95
Patrick Petersen
Handboek E-commerce
sorry, niet op voorraad
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
sorry, niet op voorraad
Bas Wouters, Joris Groen
Online invloed
sorry, niet op voorraad